معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: نمازخانه های بین راهی ساماندهی شوند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، رضا حسینی در جلسه شورای فرهنگی و شورای اقامه نماز استان که در استانداری برگزار شد با تاکید بر ساماندهی و ایجاد نمازخانه های بین راهی ، اظهار کرد : متاسفانه در خصوص نمازخانه های بین راهی مدیریت اصولی در استان صورت نگرفته و خیلی از نمازخانه های بین راهی  شرایط درستی ندارند و در شان نظام و حکومت اسلامی نیستند و ضروریست به این امر بیش از گذشته توجه و رسیدگی شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در ادامه سخنان خود نماز را کلیدی ترین موضوع برای رستگاری و هدایت بشر عنوان نمود و افزود: این فریضه الهی اگر با معنا و خلوص نیت اقامه شود آثار فرهنگی و معنوی خود را در جامعه و زندگی بشری به جا خواهد گذاشت .
وی  با محکوم نمودن حمله تروریستی به اهواز ، حفظ وحدت و اتحاد ، افزایش آگاهی و هوشیاری در بین مردم را لازمه این برهه از زمان وجامعه عنوان نمود.
وی با بیان اینکه دشمنان در صدد براندازی انقلاب و ایجاد اختلاف و دشمنی هستند ، گفت: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در سایه وحدت و اتحاد باید با تهاجمات فرهنگی مقابله و در مقابل توطئه های دشمنان با هوشیاری بیشتر ایستادگی کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.