مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی روز پنجشنبه در این آیین معنوی گفت: امروز امنیت ایران اسلامی و این استان که در خط مقدم دفاع از کیان اسلامی قرار دارد، در سایه خون مطهر شهدا و حاکم شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاصل شده است.
وی افزود: برخورداری از نعمت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پس از گذشت چندین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی مدیون پاک بازی های عاشقانی است که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.
وی ادامه داد: شهیدان، اقتدار و افتخار امروز کشور و استان بوده و اگر بخواهیم این اقتدار پابرجا بماند باید راه آنان را با قدرت ادامه دهیم و به ایثار و فداکاری آنان ارج نهیم.
فعال افزود: مردم آذربایجان غربی 12 هزار شهید، 19 هزار جانباز و 2 هزار آزاده تقدیم دفاع از کیان اسلامی کرده که از این تعداد، شهدای کارمند بوده اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین 125 هزار نفر ایثارگر و رزمنده در استان وجود دارد که در همه صحنه ها به صورت گسترده حضور دارند و راه شهیدان را ادامه می دهند.
به گزارش ایرنا، آیین های ویژه هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه جاری همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.