معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار  ویژه خوی گفت: جهاددانشگاهی در تحولات فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی کشور و استان نقش بسزایی ایفا کرده است.
 محمد عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در دانشگاهها منشا برکات فراوانی بوده و نهادی پیشتاز در عرصه ها پژوهش بوده افزود: جهاد دانشگاهی توانسته دانشگاه را از روش تئوری و یادگیری طوطی وار خارج و با کارهای پژوهشی به سمت عملیاتی شدن آموزش ها سوق دهد و در فرهنگ دانشگاهی تحول آفرین بوده است.
وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی نهادی موثر در تحولات فرهنگی، آموزشی و پژوهشی جامعه است ادامه داد: نیاز است مراکز علمی با مراکز تولید ارتباط بیشتر یابد که این فرایند با تلاشهای جهاد دانشگاهی صورت گرفته و حتی در حوزه علوم انسانی نیز این نهاد با توجه به نیازهای جامعه نقش برجسته ای ایفا کرده است.
عابدی با بیان اینکه جوان گرایی و استفاده از نیروهای فعال جوان در امور مختلف بسیار موثر و شکوفا آفرین خواهد بود و یکی از ویژگی های جهاد دانشگاهی استفاده از نیروهای جوان و متعهد متخصص است اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با بهره گیری از نیروی فعال و جوان جهادگر  در امور فرهنگی و تحقیقاتی و پژوهشی و مراکز آموزشی خود و با بهره گیری و نظارت نیروهای باسابقه و متخصص توانسته گام موثری در ارائه طرح های نو و خلاق در جامعه متناسب با نیاز روز ارائه دهد که قابل تقدیر است و همواره منشاء برکات فراوان است.
فرماندار ویژه خوی با اشاره به سالروز تاسیس جهاد  دانشگاهی به فرمان حضرت امام (ره) افزود: جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است و تاکنون با دستاوردهای مختلف خود خوش درخشیده است.
وی ضمن تقدیر از تلاشهای فرهنگی جهاد دانشگاهی و فعالیت خبرگزاری ایسنا و ایکنا در این مجموعه تصریح کرد: امروزه اطلاع رسانی یک از مولفه های مهم در هر جامعه است که این دو خبرگزاری با آگاه سازی علمی و خلاقانه  به موقع و انتشار اخبار صحیح و موثق اهتمام ویژه داشته است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.