رضا حسینی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگی و شورای اقامه نماز آذربایجان غربی افزود: این فریضه الهی اگر با معنا و خلوص نیت اقامه شود، آثار فرهنگی و معنوی خود را در جامعه و زندگی بشری به جا می گذارد.
وی ادامه داد: اقامه این فریضه الهی کلیدی ترین راه رستگاری مردم در جامعه اسلامی است.
وی اضافه کرد: متاسفانه در خصوص نمازخانه های بین راهی، مدیریت اصولی در آذربایجان غربی صورت نگرفته و ساماندهی و ایجاد نمازخانه های بین راهی در استان یک ضرورت است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارآذربایجان غربی گفت: بسیاری از نمازخانه های بین راهی شرایط درستی ندارند و در شان نظام جمهوری اسلامی نیستند و ضروری است به این امر بیش از گذشته توجه و رسیدگی شود.
وی با محکوم کردن حمله تروریستی به اهواز افزود: در برهه کنونی حفظ وحدت و اتحاد و افزایش آگاهی و هوشیاری در بین مردم لازمه مقابله با توطئه های دشمنان است.
حسینی ادامه داد: دشمنان در صدد براندازی انقلاب و ایجاد اختلاف و دشمنی در بین مردم ایران هستند که مردم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در سایه وحدت و اتحاد باید با تهاجم فرهنگی مقابله و در مقابل توطئه های دشمنان با هوشیاری بیشتر ایستادگی کنند.
در ادامه این جلسه همچنین در خصوص برگزاری اجلاس استانی نماز و برنامه های ابلاغی برای نماز بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش ایرنا، نماز یکی از فرایض دینی مسلمانان به شمار می رود که در آموزه های اسلامی از آن به عنوان ستون دین یاد شده است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.