حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی درخطبه های نماز جمعه زرندیه گفت: باید مراقب باشیم تا مردم نسبت به دین در جامعه با بدبینی نگاه نکنند، چرا که دوری از آموزه های دین مبین اسلام سبب بروز مفاسد اجتماعی می شود.
امام جمعه موقت زرندیه در خصوص جنگ احد تصریح کرد: عدم فرمانبرداری از پیامبر باعث شد که جنگ پیروز شده تبدیل به شکست سنگینی برای مسلمانان شود و این شکست باید برای انقلاب امروز ما یک درس باشد.
وی ادامه داد: اگر برخلاف منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم، کشور محل تاخت و تاز دشمن شده می شود.
حجت الاسلام سید محمدی در خصوص دیدار فرماندهان سپاه با مقام عظمای ولایت اظهار کرد: فرماندهان سپاه بعد از حمله موشکی مورد تشویق مقام معظم رهبر ی قرار گرفتند و ایشان فرمودند که مسئله موشکی ما مدیریت دفاعی و باز دارندگی دارد.
امام جمعه موقت زرندیه اضافه کرد: سپاه پاسداران براساس اصل 147 قانون اساسی مبنی بر مشارکت نیروهای نظامی در زمان صلح در امر بازسازی کشور وارد عرصه سازندگی کشور شد.
حجت الاسلام سید محمدی گفت: جنگ با داعش به مراحل حساس رسیده و جنگ تن به تن وخانه به خانه شروع شده که انشاالله امید است پیروز ی نهایی برای رزمندگان باشد.
تحرکات کشور قطر و هفته ملی بدون دخانیات از دیگر محورهای سخنان امام جمعه موقت زرندیه بود.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر دارای دو بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه، پرندک ، زاویه، خشکرود و رازقان است که در چهار شهر آن نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه می شود.
4896/3075خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.