سید مهدی فرشادان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مساله کمک بزرگی به ایجاد آرامش و ثبات اقتصادی می کند و بستر لازم برای این مهم، همراهی و همدلی مردم است.
وی تصمیمات دولت برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: دولت در این طرح، پنج بسته را تعریف کرده تا کالاهای اساسی مورد نیاز در اختیار مردم قرار گیرد و بیش از حد به اقشار مختلف فشار وارد نشود.
فرشادان با اشاره به شرایط موجود در جامعه از لحاظ سختی معیشت مردم تاکید کرد: مردم ما نبود ثبات در حوزه اقتصادی را احساس می ‌کنند و برای غلبه بر این شرایط باید همه همکاری لازم برای مدیریت این شرایط را داشته باشند.
وی به تلاش های سه قوه برای بهبود و مدیریت این فضا اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات زیادی در همه سطوح در حال انجام است و جلسات سران سه قوه، کمیسیون اقتصادی، دولت و مجلس برگزار شده تا راهکارهای کاهش فشار اقتصادی بر مردم تبیین و اجرایی شود.
نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما همیشه مشکلاتی را داشته‌ ایم که تنها با همراهی مردم حل شده اکنون نیز رسیدن به آرامش و ثبات در عرصه اقتصادی جز با همدلی مردم میسر نیست.
وی درباره تفاوت آمار تورم اعلامی با تورمی که در جامعه احساس می‌شود، گفت: بر اساس علم آمار، تورم نقطه به نقطه محاسبه می‌شود ولی آن چیزی نیست که مردم لمس می‌کنند.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: ما نمی‌توانیم وجود فشار بر مردم را کتمان کنیم ولی امیدواریم دولت بتواند نیازهای مردم را برآورده کند تا فشار کمتری بر اقشار آسیب پذیر وارد شود.
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.