اعزام ۹۰ درصد تیم درمانی هلال احمر به عراق

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: گروه دیگری از اعضای تیم درمانی هلال احمر امروز به عراق اعزام شده و ۹۰ درصد نیروهای درمانی در این کشور حاضر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد تقی حلی ساز از اعزام ۹۰ درصد از اعضای تیم درمانی هلال احمر به عراق خبر داد و گفت: بخشی از اعضای تیم درمانی هلال احمر برای اربعین شامل پزشکان، پرستاران، امدادگران و نیروهای پشتیبان به عراق اعزام شده و امروز نیز بخش دیگری از اعضای تیم به این کشور رفته اند.

وی افزود: در حال حاضر ۹۰ درصد اعضای تیم درمانی در پایگاه های درمانی هلال احمر در عراق مستقر هستند و تمامی داروهای مورد نیاز به حجم ۱۶۰ تن نیز فرستاده شده است.

حلی ساز با بیان اینکه در حال حاضر تمامی پایگاه های درمانی هلال احمر در مرزهای ایران و خاک عراق فعالیت خود را آغاز کرده اند، اظهار داشت: تمامی پایگاه ها آماده خدمت رسانی به زوار هستند و تاکنون هیچ مشکلی در روند خدمات وجود نداشته است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر تصریح کرد: ۴ پایگاه درمانی در مرزهای کشور، ۷ پایگاه در مسیر نجف به کربلا، ۷ مرکز درمانی در شهر کربلا، ۵ مرکز درمانی در شهر نجف و ۳ مرکز در مسیر سید محمد، کاظمین و سامرا در حال خدمت رسانی به زوار هستند و هر یک از هموطنان در صورت بروز هر گونه مشکل می توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید