خدمات رایگان دندانپزشکی به زائران اربعین حسینی

جانشین بسیج جامعه پزشکی گفت: در مرز مهران، شهر کربلا و بین‌الحرمین خدمات رایگان دندانپزشکی به زائران اربعین ارائه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احمدی جانشین بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اقدامات بسیج جامعه پزشکی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی اظهار کرد:  بخشی از خدمات بسیج جامعه پزشکی در داخل کشور است و سعی کردیم با توزیع جغرافیایی مناسب نیروها علاوه بر زائران ایرانی به زائران اربعین حسینی که از کشورهای غربی همسایه وارد ایران و از مرزهای شرقی خارج می‌شوند، خدمت‌رسانی کنیم.

احمدی با بیان اینکه در راهپیمایی اربعین حسینی امسال روی آموزش بهداشت تأکید داریم، گفت: تیم‌هایی با حضور در محل طبخ مواد غذایی در موکب ها آموزش‌های لازم را به تهیه‌کنندگان غذای زائران ارائه می‌دهند تا مواد غذایی بهداشتی در اختیار زائران قرار گیرد.

جانشین بسیج جامعه پزشکی با اشاره به خدمات رایگان خدمات دندانپزشکی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: در مرز مهران، شهر کربلا و در بین‌الحرمین خدمات رایگان اورژانس دندانپزشکی به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود تا ما در کنار سایر نهادهای بهداشت و درمان بتوانیم بخشی از وظایف خود را در برابر زائران اباعبدالله الحسین انجام دهیم.

در بسیج جامعه پزشکی بودجه دولتی نداریم

احمدی با اشاره به چالش تامین دارو و تجهیزات پزشکی اظهار کرد: یکی از نیازمندی‌های جدی بسیج جامعه پزشکی تامین دارو است، چراکه ما در بسیج جامعه پزشکی بودجه دولتی نداریم و هزینه‌ها را خیرین و اعضای بسیج جامعه پزشکی تامین می‌کنند و تامین هزینه‌های دارو و تجهیزات پزشکی نیازمند حمایت‌های مالی است.

وی تصریح کرد: از خیرین و نهادهایی مانند وزارت بهداشت و هلال احمر درخواست داریم به بسیج جامعه پزشکی در تامین هزینه‌های دارو کمک کنند تا در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی دچار چالش نشویم.

دیدگاه تان را بنویسید