ذبیح الله تاراسی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سی و پنجمین دوره از مسابقات ورزش دانش آموزی که با رقابت 760 پسر در دوره های اول و دوم متوسطه از سراسر کشور به میزبانی زنجان شرکت کردند و این رقابت ها در رشته های تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون از 16 تا 21 مرداد برگزار شد.
وی به مقام های کسب شده توسط دانش آموزان در رشته شطرنج اشاره کرد و افزود: استان تهران قهرمان تیمی مسابقات کشوری پسران دوره اول متوسطه شد.
به گفته قائم مقام و سرپرست عالی مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزی ومعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، استان های مازندران و خراسان رضوی سکوهای دوم و سوم رشته شطرنج تیمی را به نام خود کردند.
تاراسی با بیان اینکه در بخش انفرادی و در میز اول، نامی نیک زاد از گلستان مقام نخست،آرمین ظرافت از استان آذربایجان غربی و امیررضا شکرانی از استان مازندران به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: در میز دوم رقابت های شطرنج ماهان صابری از استان مازندران نفر اول، امیرمحمد آزادی از استان البرز و سورن بزرگی از استان تهران به ترتیب نفرات دوم و سوم معرفی شدند.
قائم مقام و سرپرست عالی مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزی ومعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در میز سوم مسابقات انفرادی شطرنج نیز از استان خراسان رضوی امیر حسین حیاطی مقام نخست، ابوالفضل اصغری از استان مازندران دوم و سبحان غدیری از استان مرکزی نفر سوم شد.
به گفته تاراسی در میز چهارم نیز علی مجیدی شادان از استان همدان مقام نخست را بدست آورد و حسین مهدوی از استان قزوین دوم و مردین سلیمی از استان کردستان مقام سوم را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: پدرام رحمانی از تهران مقام اول، راستین منصوری از استان گیلان دوم و محمد مسعود حیدری از استان یزد برگزیده سوم در میز پنجم مسابقات شطرنج شدند.
** استان زنجان قهرمان تیمی و دوبل بدمینتون شد
قائم مقام و سرپرست عالی مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزی ومعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان دوره اول متوسط این استان در رشته بدمینتون در بخش تیمی و دوبل قهرمان شد.
تاراسی ادامه داد: استان تهران مقاوم دوم و استان های همدان و خراسان رضوی به طور مشترک مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.
وی افزود: در بخش انفرادی مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزی در رشته بدمینتون نیز نیما رستم پور از تهران قهرمان اعلام شد.
به گفته تاراسی، آراد بحری از زنجان دوم و محسن معصومی و ارشیا عمل کننده از تهران به طور مشترک در جایگاه سوم بدمینتون قرار گرفتند.
وی یادآوری کرد: در بخش دوبل سی و پنجمین دوره از مسابقات وزرش قهرمان دانش آموزی در رشته بدمینتون نیما خدایاری و امیر حسین حسنی از زنجان در مقام نخست، امیر رجبلو و علی یزدان فر از گلستان دوم و سید مهدی احمدی و امیر حاج ملک هر 2 از کرمان و مبین دهبانی ومحمد سرمیلی نیز هر 2 از همدان به طور مشترک در رده سوم ایستادند..
** در بخش انفرادی مسابقه تنیس روی میز پسران دوره اول متوسطه آرین غفاری از تهران قهرمان و محمدپویا وفایی از قم نایب قهرمان سی و پنجمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان کشور شد.
قائم مقام و سرپرست عالی مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزی ومعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پرهام اشرفی و محمد جواد سهرابی به ترتیب از استان های تهران و مرکزی در سکوی سوم بخش انفرادی مسابقات تنیس قرار گرفتند.
تاراسی اضافه کرد: در بخش دوبل این دوره از مسابقات محمد جواد سهرابی و مبین عالی پور به ترتیب از استان مرکزی و آذربایجان غربی مقام اول را کسب کردند.
وی یادآوری کرد: پارسا نوروزی از استان مازندران و آرین غفاری از تهران در سکوی دوم قرار گرفتند.
به گفته تاراسی، محمد پویا وفایی از قم، علیرضا بابادی وند به ترتیب از خوزستان و پارسا خلیلی و پرهام اشرفی از استان تهران به طور مشترک سوم شدند.
وی افزود: در بخش تیمی این مسابقات نیز استان مرکزی در مقام نخست، مازندران دوم، قم و آذربایجان غربی به طور مشترک سوم شدند.
قائم مقام و سرپرست عالی مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزی ومعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، به مسابقات تنیس روی میز پسران دوره دوم متوسطه اشاره کرد و گفت: مهدی معدن کن از استان البرز مقام نخست را کسب کرد، سامان زلکی نژاد از خوزستان دوم، محمد مهدی ثانی و حجت علی زاده از استان خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.
تاراسی خاطرنشان کرد: در بخش دوبل این مسابقات نیز مهدی معدن کن استان البرز و سید مهدی سرحدی از تهران قهرمان شدند.
به گفته وی، حسین دهبالایی از استان البرز و آرین کاویانی ازخوزستان نایب قهرمان بخش دوبل تنیس روی میز شدند.
تاراسی ادامه داد: سامان زلکی نژاد و مهدی لرکیان هر 2 از استان خوزستان، سینا ملکی و محمدمهدی عرب از استان مرکزی به طور مشترک در مقام سوم قرار گرفتند.
قائم مقام و سرپرست عالی مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزی ومعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در بخش تیمی این مسابقات نیز استان تهران قهرمان و خوزستان نایب قهرمان شد، استان فارس و شهرستان های تهران نیز مشترک در رده سوم قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا، بیست و نهمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسط سراسر کشور به میزبانی زنجان با رقابت یکهزار و 500 دانش آموز در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج از 9 مرداد آغاز و امروز/ 21 مرداد/ پس از 11 روز رقابت پایان یافت.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.