به گزارش ایرنا، برند یک شهر در بردارنده ویژگی های فرهنگی، هنری، اجتماعی و صنایع مختلف آن شهر است و در زمینه های مختلف از جمله گردشگری، تجارت و سرمایه گذاری کاربرد دارد.
غلامحسین جمیلی روز شنبه در جمع خبرنگاران پیرامون پروژه برند شهری زنجان افزود: موضوع برند شهری زنجان یک اقدام خاص و ویژه است که ثمره آن می تواند نقش مهمی در توسعه این شهر داشته باشد.
وی با بیان اینکه بر اساس مطالعات علمی انجام شده؛ شهر زنجان می تواند دارای برند باشد، خاطرنشان کرد: با پژوهش های انجام شده دامنه ترسیم این برند هم مشخص شده است.
جمیلی به رونمایی از برند شهر اصفهان در تیرماه امسال اشاره کرد و افزود: در مقطعی از پروژه تهیه برند شهری برای زنجان حتی از اصفهان نیز پیش افتادیم ولی به واسطه مشکلاتی، روند اجرای پروژه خیلی ضعیف شد.
وی ادامه داد: یکی از دلایل کند شدن فرآیند طرح برند شهری زنجان این است که در نتیجه جابجایی مدیران برخی دستگاه های اجرایی، افرادی که با شخصیت حقوقی در شورای عالی مشورتی برند زنجان بودند تغییر کردند و مدیران جدید نیز در جریان کارهای انجام شده از سوی اتاق بازرگانی که متولی انجام طرح برند شهری زنجان است، نیستند.
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: از آنجا که طرح برند شهری زنجان تا اندازه ای وارد فاز اجرایی شده و در این مقطع نیز نیاز به سرمایه گذاری دارد، بنابراین نیاز است که انتفاع های بعدی حاصل از برند مشخص شود که این امر نیز قدری در ابهام قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، فاز نخست مطالعات برای پروژه برند شهری زنجان از سال 94 آغاز شد.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.