به گزارش ایرنا، فرامرز نیک سرشت شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: دستگاه های اجرایی باید حمایت جدی و عملیاتی از شرکت های دانش بنیان را که از سوی گروه های دانشگاهی و نخبگان تشکیل شده است، در دستور کار قرار دهند.
وی مهمترین مشکل اغلب شرکت های دانش بنیان را نداشتن آشنایی با بازار و نحوه فروش محصول خواند و خواستار ارائه مشاوره های لازم در حوزه بازاریابی و فروش به آنها شد.
نیک شرشت به مشکل هتل بزرگ برای آغاز به کار عملیات اجرایی طرح توسعه ای آن اشاره و اظهار کرد: باید همکاری جدی با سرمایه گذاری که قصد اجرای طرحی را دارد، وجود داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: این استان با توجه به ظرفیت های بالای گردشگری نیازمند ایجاد محل اسکان مناسب و دارای خدمات سطح بالاست که اجرای طرح توسعه ای هتل بزرگ می تواند این بستر را فراهم سازد.
برنامه اولیه سرمایه گذار هتل بزرگ زنجان، ساخت هتل چهار ستاره 9 طبقه بود که پس از مدتی از احداث تمام 9 طبقه پشیمان شد.
عملیات اجرایی طرح توسعه هتل بزرگ و ارتقای خدمات آن اردیبهشت امسال با حضور مونسان معاون رئیس جمهوری آغاز شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان هم در ادامه این جلسه گفت: طی 10 ماه امسال، هیچ واحد تولیدی در این استان تعطیل نشده است.
ناصر فغفوری اضافه کرد: علاوه بر این موفقیت، بیش از 10 واحد صنعتی تعطیل هم به طور مجدد فعال شده و به چرخه تولید برگشته است.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.