نایب رئیس هیات والیبال استان زنجان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دختران والیبالیست آذربایجان غربی در دیدار فینال چهار محال و بختیاری را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و به مقام قهرمانی نایل شد.
سعیده اشرفی افزود: در دیدار رده بندی نیز دختران نوجوان والیبالیست خوزستان با نتیجه سه بر یک تیم قم را شکست داد و به مقام سوم نایل شد.
وی اظهار داشت: در این مسابقات چهار محال بختیاری و خوزستان به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند و تیم والیبال استان قم نیز کاپ اخلاق را از آن خود کرد.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات تیم های استان های ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی، قم، زنجان، کهگیلویه و بویر احمد،خراسان شمالی و چهار محال بختیاری به میزبانی استان زنجان شرکت داشتند.
اشرفی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و طبق برنامه رقابت ها برگزار شد.
رئیس هیات والیبال استان زنجان نیز با اشاره به میزبانی خوب استان زنجان در این دوره از رقابت ها نیز گفت: متاسفانه تغییر سنی دختران والیبالیست از متولدین سال 80 به 82 مشکلاتی را در آماده سازی تیم ها ایجاد کرد.
علی صمیمی افزود: این موضوع یکماه مانده به آغاز مسابقات به هیات های والیبال استان ها اعلام شد که در عمل امکان فراخوان و آماده سازی تیم بسیار مشکل بود.
وی خاطرنشان کرد: همین موضوع موجب شد تعدادی از استانها در این رقابت ها حضور نداشته باشند و استان زنجان نیز با توجه به میزبانی، تیمی نه چندان آماده را به این رقابت ها فرستاد.
به گفته صمیمی، این موضوع بر عملکرد تیم ها به ویژه بانوان استان زنجان بسیار اثر گذار بود و در مجموع نارضایتی را به دنبال داشت.
به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی والیبال دختران نوجوان کشور با حضور هشت تیم از 21 تیر به میزبانی زنجان آغاز و شامگاه سه شنبه به کار خود پایان داد.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.