به گزارش ایرنا، ناصر پورعلی فرد روز دوشنبه درمجمع سالانه و عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان افزود: اگر باشگاهداران به اخلاق مداری و سالم بودن محیط باشگاه ها اهمیت بیشتری بدهند به حتم علاقه مندان زیادی را به باشگاه خود جذب خواهند کرد.
وی با بیان اینکه فدراسیون به بحث نظارت بر باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام، توجه وافر دارد، اظهار کرد: باید سطح باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام در سطح کشور به لحاظ کیفی و سلامت ارتقا یابد.
پورعلی فرد، ادامه داد: نیاز است باشگاهداران، امانتداری و اخلاق مداری را سرلوحه فعالیت ورزشی خود قرار داده و به سلامت ورزشکاران، حساسیت بیشتری نشان داده و محیط را برای ورزش و تمرین، پاک نگه دارند و دغدغه و نگرانی ها را از خانواده ها بگیرند.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: باشگاهداران آگاه باشند که کمیته بازرسی و نظارت فدراسیون بطور سرزده از باشگاه های فعال در این عرصه بازدید به عمل می آورند و در صورت مشاهده با باشگاهداران خاطی بر اساس ضوابط، برخورد قانونی خواهند کرد.
پورعلی فرد افزود: سه ماهه نخست امسال 11 هزار مورد بازدید از باشگاه های بدنسازی و پرورش صورت گرفته است و نسبت به پلمپ 143 باشگاه اقدام شده است.
وی با تاکید براینکه باشگاهداری، مسئولیت سخت و سنگینی است، اظهار کرد: اعزام ورزشکاران این رشته به مسابقات برون مرزی براساس مجوز شورای برون مرزی صورت می گیرد و بهتر است ورزشکاران سرخود به این رقابت ها نروند که در غیر این صورت فدراسیون و هیات ها، هیچگونه مسئولیتی در خصوص آنان نخواهند داشت.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.