به گزارش ایرنا، در این آئین که با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، پیشکسوتان، وزنه برداران، دوستان و خانواده این مربی و 2 ورزشکار در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد استقبال کنندگان با توزیع شیرینی و اهدا و آویختن شاخه های گل به گردن این ورزشکاران فخرآفرین ابراز شادمانی کردند.
این ورزشکاران شایسته و با اخلاق زنجان در بدو ورود به شهر زنجان در مزار شهدا پائین، حاضر شده و مدال های خود را به شهیدان 'پرویز عطایی و محمدکاظم امیدی'، اهدا کردند.
نایب رئیس هیات وزنه برداری استان زنجان گفت: حسین سلطانی و امیر عزیزی 2 وزنه بردار ارزنده و علی نصرتی مربی زنجانی تیم ملی از این استقبال پرشور به وجد آمده و با گشاده رویی و چهره ای خندان با بیان مطالبی هرچند کوتاه به احساسات حاضرین در مراسم پاسخ دادند.
داوود وثیق، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سلطانی در مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان که در تاشکند ازبکستان برگزار شد به نشان نقره دست یافت و امیر عزیزی نیز در حرکت یک ضرب به مدال برنز رسید اما در مجموع حرکات، چهارم شد.
تیم وزنه برداری ایران در این رقابت ها که از 15 تا 23 تیر جاری برگزار شد با کسب 512،8 امتیاز در مجموع برای سومین سال متوالی قهرمان جهان شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.