مربی تیم والیبال دختران نوجوان آذربایجان غربی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به انجام یک دیدار در مرحله مقدماتی با تیم چهار محال و بختیاری شناخت کافی از بازیکنان حریف داشتیم و موفق شدیم در دیدار فینال نیز پیروز میدان شده و کاپ طلایی مسابقات را بالای سر ببریم.
سیمین ایرجی بیان کرد: سطح مسابقات از نظر فنی بالا بود و خوشحالم که بازیکنانم با وجود سن کمی که داشتند بدون شکست و با کسب پنج پیروزی پیاپی بر سکوی قهرمانی جای بگیرند.
وی با اشاره به اینکه هیات والیبال طی سه سال اخیر توجه ویژه ای به اجرای طرح استعدادیابی و شناسایی و تربیت نونهالان و نوجوانان مستعد داشته است، گفت: این بازیکنان آینده روشنی پیش رو دارند و به طور یقین در آینده نزدیک به اردوهای تیم ملی نیز دعوت می شوند.
ثنا خداوقانون، آیلار سعیدی، ریحانه رضازاده، کوثر آذردوست، سحر انتخابی، سوما اسمعیل سرخ، عسل امیری، سارا فرجی، کمند ولیزاده و ویان نبی زاده 10 بازیکن حاضر در این مسابقات بودند.
به گزارش ایرنا این رقابت ها از 22 تا 26 تیر ماه جاری به میزبانی استان زنجان برگزار شد.
تیم والیبال نوجوانان ارومیه در مرحله مقدماتی این مسابقات با پیروزی مقابل تیم های زنجان، چهار محال و بختیاری و خراسان شمالی، در دیدار نیمه نهایی نیز مقابل قم به برتری رسید و راهی فینال شد.
سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران ارومیه قهرمان و تیم امید دختران ارومیه نیز مقام نایب قهرمانی مسابقات کشور را به خود اختصاص دادند.
اعزام اسما سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی 2018 آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت های 2017 آسیا به عنوان ملی پوشان ارومیه ای از دیگر افتخارات استان آذربایجان غربی در این رشته است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.