نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های حاضر در این رقابت ها در 2 گروه چهار تیمی به مصاف هم می روند و 2 تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه می یابد.
معصومه حبیبی بیان کرد: تیم های مهاباد، بوکان، میاندوآب و پیرانشهر در گروه یک و تیم های ارومیه، شوط ، ماکو و پلدشت در گروه 2 قرار دارند.
وی گفت: در نخستین دیدارهای امروز مهاباد، بوکان و ارومیه با نتیجه 2 بر صفر به ترتیب مقابل پیرانشهر، میاندوآب و پلدشت به برتری رسیدند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه در حال برگزاری است، افزود: در ادامه نیز تیم های شوط، مهاباد، بوکان، ارومیه و پلدشت به ترتیب مقابل ماکو، میاندوآب، پیرانشهر، ماکو و شوط به میدان می روند.
به گزارش ایرنا هم اکنون تیم دختران نوجوانان آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی زنجان حضور دارد و با پیروزی مقابل تیم های زنجان و خراسان شمالی به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.
اعزام اسما سعیدی ملی پوش ارومیه ای به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی 2018 آسیا از دیگر افتخارات آذربایجان غربی در این رشته است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.