عیسی زینالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس رایزنی و تفاهم نامه منعقده با فدراسیون کبدی مقرر شده است تا اردوی تیم ملی کبدی بانوان از هفت تا 12 تیرماه جاری با حضور 19 ورزشکار در ارومیه برگزار شود و نام 2 کبدی کار استان در بین آنان دیده می شود.
وی بیان کرد: همچنین مقرر شده است تیم کبدی مردان و زنان آذربایجان غربی به نمایندگی از ایران به شهر باکو در کشور جمهوری آذربایجان اعزام شود.
زینالی گفت: همزمان با اردوی تیم ملی، تمرین های آماده سازی تیم بانوان آذربایجان غربی جهت اعزام به تورنمنت بین المللی باکو با نظارت این مربی با تجربه هندی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه درخواست میزبانی مسابقات جهانی کبدی را به فدارسیون اعلام کرده ایم، افزود: بر اساس فدراسیون ایران در حال رایزنی با فدراسیون جهانی برای پذیرفته شدن درخواست میزبانی شهر ارومیه است.
زینالی با اشاره به اینکه امسال سال پرکاری را پیش رو داریم، ادامه داد: برپایی اردوهای تیم ملی آقایان و بانوان اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و میزبانی مسابقات والیبال ساحلی مردان و زنان کشور از دیگر برنامه های هیات در سال جاری است.
به گزارش ایرنا «شایلا جین» سرمربی هندی تیم ملی کبدی بانوان ایران روز گذشته با عبدالله چمن گلی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.