نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور هشت تیم در 2 گروه چهار تیمی از روز یکشنبه /24 تیر ماه/ در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز شده است.
معصومه حبیبی بیان کرد: تیم های مهاباد، بوکان، میاندوآب و پیرانشهر در گروه یک و تیم های ارومیه، شوط ، ماکو و پلدشت در گروه 2 قرار دارند.
وی گفت: با پایان یافتن دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی چهره چهار تیم راه یافته به مرحله پایانی مشخص شد که تیم های ارومیه و مهاباد در دیدارهای نیمه نهایی نیز پیروز شده و راهی فینال شدند.
به گزارش ایرنا هم اکنون تیم دختران نوجوانان آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی زنجان حضور دارد و با پیروزی مقابل قم در دیدار نیمه نهایی، امروز سه شنبه برای رسیدن به عنوان قهرمانی ایران به مصاف چهار محال و بختیاری خواهد رفت.
سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران ارومیه قهرمان و تیم امید دختران ارومیه نیز مقام نایب قهرمانی مسابقات کشور را به خود اختصاص دادند.
اعزام اسما سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی 2018 آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت های 2017 آسیا به عنوان ملی پوشان ارومیه ای از دیگر افتخارات استان آذربایجان غربی در این رشته است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.