به گزارش ایرنا، این دیدار امروز /پنجشنبه/ در سال 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و تیم شهرداری جوان ارومیه توانست با نتیجه 3 بر صفر صنایع اردکان یزد را مغلوب خود کند.
ست اول این دیدار با بازی تنگاتنگ 2 تیم تا امتیاز 28 پیگیری شد و در نهایت این شهرداری جوان ارومیه بود که با نتیجه 28 بر 26 این ست را از آن خود کرد.
بازی با شور خاصی در ست دوم ادامه یافت و این ست نیز با بازی قدرتمند تیم شهرداری جوان ارومیه پایان یافت و صنایع اردکان با نتیجه 25 بر 21 این ست را نیز به تیم میزبان واگذار کرد.
ست سوم با نتیجه 25 بر 22 به نفع تیم شهرداری جوان ارومیه به پایان رسید و سه امتیاز بازی را کسب کرد تا صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی قطعی شود.
به گزارش ایرنا، در بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک، 16 تیم در 2 گروه حضور دارد که گروه اول شامل تیم های شهرداری جوان ارومیه، مقاومت مهاباد، کاله جوان، بیمه رازی نور، توپگاه بابلسر، راه یاب ملل مریوان، ملوان تهران و شهرداری قزوین است.
همچنین تیم های لاستیک بارز کرمان، گل گهرسیرجان، عقاب تهران، کریمه قم، شهروند اراک، موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان در گروه دوم قرار دارند.
این رقابت ها در 2 مرحله مقدماتی و پلی آف پیگیری شده و مرحله مقدماتی در 2 گروه به صورت دوره ای، شامل دور رفت و برگشت برگزار می شود.
تیم شهردای ارومیه در 15 بازی پیشین خود، 11 برد و چهار باخت را با 30 امتیاز در کارنامه دارد و با این برد صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شد.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.