به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه در نخستین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال کشور، تیم شهرداری ارومیه در سالن خانه والیبال تهران با نتیجه سه بر صفر مقابل پارسه تهران به برتری رسید تا نتیجه دیدار رفت را دوباره تکرار کند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه که در غیاب یوبومیر تراویسا با هدایت عباس برقی به مصاف پارسه تهران رفته بود، موفق شد در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 17 از سد میزبان خود عبور کند.
کیوان عابدزاده و مهدی نویدی به عنوان داور اول و دوم این مسابقه بودند و اسماعیل صباغ نیز نظارت بر این مسابقه را به عهده داشت.
شهرداری ارومیه با کسب سه امتیاز این دیدار 30 امتیازی شد و به طور موقت به جایگاه سوم صعود کرد و چهارشنبه آینده در هفته هفدهم این رقابت ها در سالن غدیر ارومیه میزبان تیم سایپای تهران است.
به گزارش ایرنا، امروز /چهارشنبه/ همچنین تیم شهرداری جوان ارومیه به مصاف میزبان خود تیم عقاب سبلان اردبیل رفت و موفق به پیروزی سه بر یک در این مسابقه شد.
تیم بدون شکست شهرداری جوان ارومیه ست های اول، دوم و چهارم را با نتایج 25 بر 20 ، 25 بر 17 و 25 بر 20 از آن خود کرد اما ست سوم را با نتیجه 25 بر 21 مغلوب شد.
قادر صادقی با کمک اسماعیل رزقی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و محمد علی امیری ناظر بازی بود.
همچنین تیم مقاومت فرمانداری مهاباد دیگر نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته یک کشور که هفته گذشته موفق به پیروزی سه بر صفر مقابل کاله جوان شده بود، امروز با نتیجه سه بر یک از میهمان خود تیم اتحاد جوان همدان شکست خورد.
این دیدار با قضاوت اصغر کاظمی و بهروز فخر آئین و نظارت احمد دامغانی نژاد برگزار شد.
شهرداری جوان ارومیه و فرمانداری مقاومت مهاباد به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی در گروه یک این رقابت ها با عقاب سبلان اردبیل، اتحاد جوان همدان، عقاب تهران، کاله جوان، سپهر الکتریک قزوین و کریمه قم هم گروه هستند.
7126/2093**خبرنگار: نرگس موذنی حبشی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.