به گزارش ایرنا، هفته پنجم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر کشور جام شهدای منا روز چهارشنبه با برگزاری 6 دیدار در شهرهای تهران (2 مسابقه)، ورامین، آمل، اراک و تبریز پیگیری می شود.
در نخستین دیدار این هفته تیم های پارسه تهران و شهرداری ارومیه از ساعت 15 در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند.
شهرداری ارومیه که دومین دیدار بدون سرمربی خود را تجربه می کند در هفته پانزدهم در دیداری خانگی موفق به شکست تیم خاتم اردکان یزد شده است و روحیه بالایی برای رویارویی با حریف تهرانی خود دارد.
در مقابل تیم پارسه تهران هفته گذشته مغلوب تیم قدرتمند پیکان تهران شده است و این هفته با توجه به امتیاز میزبانی و جبران امتیازهای از دست رفته با انگیزه خوبی به مصاف شهرداری ارومیه می رود.
شهرداری ارومیه با 9 برد و 27 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و پارسه تهران با 8 برد و 26 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و پیروز این میدان رتبه چهارم جدول را تصاحب خواهد کرد.
دیدار رفت 2 تیم در سالن غدیر با نتیجه سه بر صفر به سود شهرداری ارومیه به پایان رسیده بود.
این دیدار با قضاوت کیوان عابدزاده و مهدی نویدی و نظارت اسماعیل صباغ برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، هفته سوم دور برگشت رقابت های لیگ والیبال دسته یک باشگاه های کشور جام شهدای منا در گروه یک نیز روز چهارشنبه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای همدان، تهران، قزوین و اردبیل پیگیری می شود.
تیم شهرداری جوان ارومیه که در فاصله چهار هفته مانده به پایان دورمقدماتی صعود خود به مرحله پلی آف را مسجل کرده است از ساعت 16 میهمان تیم عقاب سبلان اردبیل است.
شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری جوان ارومیه با کسب 9 پیروزی متوالی و اندوختن 26 امتیاز تیم بدون شکست این مسابقات لقب گرفته اند و همچنان در صدر جدول جا خوش کرده اند.
در ترکیب این تیم ایرج میکائیل زاده، امیر برزگر، امیر خداپرستی، علی رشیدی، امیرحسین درخشان، توحید اصغری، سجاد سیفی نیا، احد رضایی، صابر علیپور، امیر قربانی، میلاد فتاحی، سعید مرادی، مهدی ساعدی فر و محمد قزلباش نشان که همگی از والیبالیست های بومی ارومیه هستند، حضور دارند.
قادر صادقی با کمک اسماعیل رزقی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و محمد علی امیری ناظر بازی است.
همچنین تیم مقاومت فرمانداری مهاباد دیگر نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته یک کشور که هفته گذشته موفق به پیروزی 3 بر صفر مقابل کاله جوان شده بود، امروز میهمان تیم اتحاد جوان همدان با قضاوت اصغر کاظمی و بهروز فخر آئین و نظارت احمد دامغانی نژاد است.
شهرداری جوان ارومیه و فرمانداری مقاومت مهاباد به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی در گروه یک این رقابت ها با عقاب سبلان اردبیل، اتحاد جوان همدان، عقاب تهران، کاله جوان، سپهر الکتریک قزوین و کریمه قم هم گروه هستند.
7126/2093**خبرنگار: نرگس موذنی حبشی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.