نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدار فینال تیم ارومیه با نتایج 25 بر 10 و 25 بر 13 پیروز میدان شد و کاپ قهرمانی را در خانه نگه داشت.
معصومه حبیبی بیان کرد: در دیدار رده بندی نیز تیم شوط با پیروزی 2 بر صفر مقابل بوکان بر سکوی سوم جای گرفت.
وی افزود: این مسابقات با حضور هشت تیم در 2 گروه چهار تیمی از /24 تا 26 تیر ماه جاری/ در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار شد.
حبیبی گفت: تیم های مهاباد، بوکان، میاندوآب و پیرانشهر در گروه یک و تیم های ارومیه، شوط ، ماکو و پلدشت در گروه 2 قرار داشتند.
وی ادامه داد: امروز روز خوبی برای والیبال بانوان استان بود زیرا تیم نوجوانان آذربایجان غربی نیز موفق شد برای نخستین بار مقام قهرمانی ایران را که به میزبانی استان زنجان برگزار شد، به خود اختصاص دهد.
به گزارش ایرنا سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران ارومیه قهرمان و تیم امید دختران ارومیه نیز مقام نایب قهرمانی مسابقات کشور را به خود اختصاص دادند.
اعزام اسما سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی 2018 آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت های 2017 آسیا به عنوان ملی پوشان ارومیه ای از دیگر افتخارات استان آذربایجان غربی در این رشته است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.