جواد یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جنس کوه ها و محل جاده زنجان - تهم – چورزق به گونه ای است که احتمال ریزش کوه در مواقع بارندگی و انباشت برف در این مسیر وجود دارد.
به گفته وی، رانندگان و مسافران عبوری از این جاده ارتباطی از توقف خودداری کنند چرا که احتمال ریزش کوه در آن وجود دارد.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر اکیپ های ویژه راهداری در جاده زنجان – تهم – چورزق مستقر هستند و به محض مشاهده ریزش اقدام به پاکسازی می کنند.
یوسفی از رانندگان عبوری از این جاده خواست در صورت مشاهده‌ مشکل در جاده‌های استان زنجان مورد را به صورت شبانه‌روزی و از طریق شماره ١٨١٦ بدون کد و یا از طریق تلفن ٣٣٧٧٦٤٠٨-٠٢٤ برای بررسی و رفع مشکل اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، اردیبهشت سال 92 مسیر زنجان - تهم - چورزق به بهره برداری رسید و از این سال تاکنون سه بار ریزش شدید کوه در این مسیر به بسته شدن آن منجر شده است.
شدیدترین ریزش در این مسیر فروردین 94 بود که پاکسازی آن 6 روز زمان برد.
صبح 14 فروردین امسال نیز ریزش در کیلومتر 20 این مسیر موجب بسته شدن جاده شد و آخرین ریزش این مسیر نیز بامداد 11 اردیبهشت امسال اتفاق افتاد.
ریزش بهمن نیز در بهمن سال گذشته موجب مسدود شدن یک هفته ای این مسیر ارتباطی شده بود که توسط نیروهای راهداری با تلاش شبانه روزی بارگشایی شد.
شامگاه 23 بهمن امسال نیز ریزش بخشی از کوه در کیلومتر 44 جاده زنجان - تهم - چورزق تردد در این مسیر را کند کرده بود که با تلاش راهداران بلافاصله پاکسازی شد.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.