علیرضا شغلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این صندوق در واقع با هدف حمایت از کسب و کارهای نوین بنا نهاده شده است.
شغلی گفت: اعضای اصلی صندوق حمایت از فناوران اتاق بازرگانی به نمایندگی از بخش خصوصی با 51 درصد سهم و دانشگاه های استان، دانشگاه های علوم پزشکی قطب 6 کشور ( دانشگاه های زنجان، اراک، قزوین، قم، البرز و دانشکده های علوم پزشکی مستقر در منطقه) و پارک علم و فناوری استان با مجموع 49 درصد به عنوان بخش دولتی را تشکیل می دهند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: این صندوق با تشکیل مجمع عمومی و تعیین اعضای هیات مدیره و رئیس به طور عملی کار خود را آغاز خواهد کرد.
شغلی با تشریح نحوه پرداخت تسهیلات، شرایط پرداخت و سقف اعطای آن به متقاضیان گفت: سطح تحصیلات برای دریافت تسهیلات مهم نیست و در حال حاضر سقف خاصی برای پرداختها مشخص نشده است.
وی افزود: هرشخصی که ایده نو و خاصی دارد می تواند با توافق با صندوق و دفاع از ایده خود تسهیلات دریافت کند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اهمیت بناهای تاریخی و پاسداشت گذشتگان، گفت: با ثبت ساختمان قدیمی بیمارستان شهید بهشتی زنجان در زمره آثار ملی، تفاهم نامه ای با میراث فرهنگی استان جهت راه اندازی موزه سلامت زنجان منعقد شد.
شغلی اظهار داشت: این موزه در صورت تخصیص بودجه در سریعترین زمان ممکن راه اندازی می شود.
وی با اشاره به تعداد مقالات ملی و بین المللی علوم پزشکی زنجان در سال 2017، تصریح کرد: بیش از 300 مقاله توسط اساتید و دانشجویان در این مدت چاپ شده است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطرنشان کرد: امسال از 20 میلیارد ریال بودجه پژوهش و تحقیقات این دانشگاه، هفت میلیارد ریال تخصیص یافته و پیش بینی می شود تا پایان سال بقیه بودجه نیز تخصیص پیدا کند.
به گزارش ایرنا، تعداد دانشجویان در حال تحصیل دانشگاه علوم پزشکی زنجان و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در تمام مقاطع بیش از سه هزار و 600 نفر است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.