محمدرضا یوسفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب اشتغال فراگیر ایجاد 971 هزار و 700 فرصت شغلی با 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی پیش بینی شده است.
وی یادآور شد: سهم استان زنجان در قالب سه بخش رسته ها و فعالیت های مرتبط با بخش های اقتصادی به هفت هزار و 654، فعالیت های مرتبط با مداخلات سیاسی به سه هزار و 190 و کسب و کار و اشتغالزایی حمایتی به یکهزار و 952 فرصت شغلی می رسد.
یوسفی اظهار کرد: برای اشتغال در رسته ها و فعالیت های مرتبط با بخش های اقتصادی اعتبار بودجه ای 2 هزار میلیارد ریال و محل منابع بانکی 2 هزار و 348 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: میزان اعتبار بودجه ای پیش بینی شده در بخش فعالیت های مرتبط با مداخلات سیاسی در قالب طرح های اشتغالزا و ظرفیت ساز، سه هزار میلیارد ریال اعتبار بودجه ای پیش بینی شده است.
وی خاطر نشان کرد: کسب و کار و اشتغالزایی حمایتی با مسئولیت دستاگاه های حمایتی و عمومی غیردولتی با محوریت کمیته امداد و سازمان بهزیستی پیگیری می شود که برای آن در مجموع 402 میلیارد ریال تسهیلات بانکی پیش بینی شده است.
یوسفی ادامه داد: سهم استان زنجان از تسهیلات 20 هزار میلیارد ریالی بانک ها به 2 هزار و 750 میلیارد ریال می رسد.
در سال جاری با ابلاغ طرح اشتغال فراگیر، بناست در سطح کشور برای 971 هزار نفر در بخش های مختلف اشتغالزایی شود که با برنامه ریزی برای اشتغالزایی بخش های مختلف در این استان، امسال می توان در قالب رسته های مختلف برنامه اشتغال فراگیر برای 17 هزار و 696 نفر اشتغالزایی کرد.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.