محمدرضا آبی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زنجان از حیث تعداد شرکت های ثبت نام شده رتبه هشت کشوری را دارد.
وی یادآورشد: برای داوری عملکرد این شرکت ها 12 نفر از اساتید دانشگاه ها و سه نفر از کارآفرینان نمونه سال گذشته انتخاب شده اند.
آبی پور اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه ای را برای شناسایی کارآفرینان نمونه و توسعه فرهنگ کار آفرینی هر ساله در قالب برگزاری جشنواره، اجرا می کند.
قائم مقام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تمام صاحبان کسب و کار می توانند برای شرکت در رقابت تا 11 مهر سال جاری ثبت نام کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: تمام بنگاه های اقتصادی که حداکثر تا 15 درصد از سهام آنها متعلق به نهادها یا شرکت های دولتی یا عمومی باشد، می توانستند در این رقابت حضور داشته باشند.
آبی پور ادامه داد: کارآفرینانی که در جشنواره کارآفرینان برتر سال های 94 یا 95 به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی انتخاب شده بودند، اجازه شرکت در همان محور و فعالیت گذشته را نداشتند.
به گفته وی رویکرد این جشنواره شناسایی و معرفی بنگاه هایی است که از سال 92 تاکنون با تکیه بر نوآوری به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته اند و از همین رو تمامی بنگاه های کسب و کار بدون محدودیت می توانند در این رقابت شرکت کنند.
آبی پور تاکید کرد: کارآفرین نمی تواند زیر مجموعه خود باشد و باید با خلاقیت خود بنگاه اقتصادی راه اندازی کرده باشد.
سال گذشته بیش از 300 نفر برای شرکت در جشنواره کارآفرینان نمونه استان زنجان ثبت نام کرده بودند که از میان آنان 6 نفر به عنوان کار آفرین نمونه استانی و 2 نفر در سطح ملی معرفی شدند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.