حمید میرزایی فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طی هفت ماهه سال جاری بیش از 50 درصد از اعتبارت عمرانی برای پیشبرد طرح ها در شهرستان، تخصیص یافته است، افزود: در مجموع 209 پروژه عمرانی در بخش های مختلف راهسازی، بهداشت و درمان، کشاورزی، عمران شهری و روستایی و آب و فاضلاب در سطح شهرستان در دست اجرا قرار دارد.
وی ادامه داد: از میزان اعتبارات 616 میلیارد ریالی امسال شهرستان خدابنده، 360 میلیارد ریال از محل درآمدهای نفتی ویژه مناطق محروم است که به صورت صد در صدی تخصیص می یابد.
میرزایی فرد اظهار کرد: آموزش و پرورش، راه، بهداشت و درمان از جمله بخش هایی هستند که سهم بیشتری از اعتبارات عمرانی را در شهرستان به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: در زمان حاضر هفت مدرسه در خدابنده در دست ساخت است که پنج مورد از آن ها در مناطق روستایی قرار دارد.
میرزایی فرد گفت: احداث محور ارتباطی بولاماجی- سجاس، آسفالت مسیر ارتباطی روستای خلیفه قشلاق و نیز مسیر روستای توتورقان از جمله پروژه های مهم حوزه راهسازی در خدابنده در سال جاری هستند.
وی اضافه کرد: در بخش بهداشت و درمان نیز عمده اعتبارات برای احداث و توسعه پایگاه های سلامت هزینه می شود.
به گزارش ایرنا، در دولت تدبیر و امید اعتبارات عمرانی شهرستان خدابنده با افزایش 350 درصدی، از رقم 180 میلیارد ریال در سال 92 به بیش از 600 میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.