محسن مرادی پناه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در این ایام عملیات اجرایی 22 طرح با 35 میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: برنامه های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان بهار شامل تجلیل از کارمندان نمونه، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، سخنرانی در مساجد شهرستان، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی است.
مرادی پناه اضافه کرد: طرح های قابل افتتاح شامل 79 طرح عمرانی با 175 میلیارد ریال و اشتغالزایی 225 نفر و در بخش بهداشت 2 طرح شامل مرکز جامع سلامت روستای حسین آباد کارخانه قند و خانه بهداشت روستای حسام آباد با مجموع اعتبار هزینه شده 6 هزار و 900 میلیون ریال است.
فرماندار بهار گفت: 10 طرح قابل افتتاح اداره برق شهرستان اعم از پست هوایی، توسعه شبکه فشار ضعیف، نصب کنتور فهام، نصب کنتور تک فاز و 3 فاز، تامین برق متقاضیان کشاورزی و صنعتی است.
مرادی پناه افزود: در فصل آموزش نیز استانداردسازی سیستم گرمایشی روستای وهنان با 2 میلیارد و 350 میلیون ریال بهره برداری می شود و عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری آموزش و پرورش بهار با اعتبار مورد نیاز 15 میلیارد ریال آغاز می شود.
وی اظهار کرد: نوسازی و بهسازی 117 واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار هزینه شده 58 میلیارد ریال ، برنامه حمل و نقل و توسعه شهری و روستایی شهرداری های شهرستان شامل 11 طرح با اعتبار هزینه شده 35 میلیارد 460 میلیون ریال ، بخشداری شهرستان با 35 طرح با اعتبار هزینه شده 23 میلیارد و 610 میلیون ریال و آغاز عملیات اجرایی 9 طرح با اعتبار مورد نیاز هفت میلیارد و 100 میلیون ریال از دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان بهار است.
وی به طرح های آب و فاضلاب شهری اشاره کرد و گفت: هفت طرح با اعتبار 13 میلیارد و 550 میلیون ریال شامل آبرسانی به لالجین، اصلاح شبکه توزیع آب شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد، مهاجران و اصلاح شبکه فاضلاب بهار و همچنین دیوارکشی مخزن مهاجران است.
فرماندار بهار گفت: بهره برداری از 2 طرح با 13 میلیارد و 160 میلیون ریال شامل لکه گیری روکش آسفالت محور بیجار و نیوجرسی بتنی در محور کرمانشاه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهار انجام شده است.
وی ادامه داد: بهره برداری از 2 طرح با یک میلیارد و 500 میلیون ریال شامل مرمت پل تاریخی آبرومند و خانه اقامتی و بوم گردی آقبلاغ لتگاه با اشتغالزایی 3 نفر، 3 طرح ساماندهی گلزار مطهر شهدای روستاهای لک، خلیل کرد و پرلوک با 470 میلیون ریال ، افتتاح 2 طرح مسکن شهری و روستایی با 900 میلیون ریال و شروع بکار احداث 10 واحد مسکن روستایی و 3 طرح قابل افتتاح با 10 میلیارد و 740 میلیون ریال شامل آبیاری تحت فشار و خط لوله انتقال آب در روستاهای وهنان و حیدره قاضی خانی از طرح های هفته دولت شهرستان بهار است.
مرادی پناه بیان کرد: چهار طرح اقتصادی مربوط به جهاد کشاورزی شهرستان با مجموع سرمایه گذاری93 میلیارد ریال و اشتغالزایی 46 نفر شامل شرکت مرغ ارمغان، مرغ تخمگذار، تولید خیارشور و انواع ترشی و شرکت شورگز تولید انواع شوری و ترشی و همچنین باغ گیاهان دارویی روستای حیدره قاضی خانی در هفته دولت بهره برداری می شود.
بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری همدان در هفته دولت امسال 859 طرح با هشت هزار و 830 میلیارد ریال با حضور مقام های کشوری و استانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.