اکبر سنجابی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این میزان اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی در بخش امور شهری، بهداشت و درمان، کشاورزی و آموزش و پرورش اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه در مرحله نخست، 96 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام این شهرستان تخصیص یافته بود، گفت: با تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام تحول بزرگی در سرپل ذهاب ایجاد می شود.
وی رسیدگی به امور مردم و عمران و آبادانی مناطق محروم را از وظایف اصلی مسئولان دستگاه های اجرایی ذکر کرد و گفت: اجرای طرح های عمرانی در مناطق محروم، علاوه بر جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، در بهبود وضع معیشتی مردم نیز موثر است.
فرماندار سرپل ذهاب، رویکرد اصلی دولت را ایجاد زیرساخت های لازم توسعه در روستاها به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته عنوان کرد و ادامه داد: بی شک برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت ها و امکانات به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.
سنجابی با اشاره به این که نقش سرمایه در فرآیند توسعه و عمران و همچنین تولید و اشتغالزایی پویا و پایدار بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار کرد: اعتبارهای تخصیصی به عنوان محور توسعه عمران، صرف تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام در سرپل ذهاب می شود.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در کرمانشاه، دارای 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.