به گزارش ایرنا، حجت لاسلام سید یعقوب موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: حضور میلیونی زائران در نجف تا کربلا صحنه ای از دلدادگی و عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را در جهان به نمایش گذاشت.
وی یادآوری کرد: حسینی بودن صرفا به رنج مسافرت و فشار جسمی و روحی نیست بلکه، اصل هدف باید در عمل، رفتار و گفتار حسینی وار باشد و این عمل ارزش فراوانی دارد.
حجت الاسلام موسوی همچنین با اشاره به موضع گیری اخیر رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: موضع گیری ترامپ با چنین حرکات، رفتار و گفتار هیچ شک و تردیدی نیست که این موجود سخیف و کم عقل، از خرد بی بهره است.
وی اظهار کرد: فردی که دارای عقل سالم و تفکر صحیح باشد، چنین حرکات و گفتار و رفتاری از او به دور است و رئیس جمهوری آمریکا با این سخنان سخفیف می خواهد دنیا را به تشنج بکشاند.
امام جمعه موقت زنجان گفت: ترامپ ملت ایران و حزب الله لبنان را تروریسم معرفی کرد که از دیوانگی او حکایت دارد.
وی ابراز کرد: هر چند مسئولین مملکت نیز مقداری با این موضوع با تسامح و ملاحظه رفتار می کنند اما همگان چه دوست و دشمن به این موضوع واقف شدند که آمریکا اهل سازش و مذاکره نیست.
حجت الاسلام موسوی افزود: آمریکا و کشورهای استکباری از ما راضی نخواهند شد مگر اینکه نوکری و ذلت را قبول کنیم.
وی اظهار کرد: این در حالی است که در رگهای شیعیان، خون حسین جریان دارد و هرگز زیر بار زورگویی و ذلت دشمنان نخواهیم رفت.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: دومین دور گفت و گوی سه جانبه روسای جمهور ایران، روسیه و آذربایجان هفته گذشته در تهران برگزار شد که دور اول این گفت و گوها سال 2016 در باکو پایتخت آذربایجان برگزار شده بود.
وی خاطرنشان کرد: پیروی از فرامین رهبر عالم و فرزانه موجب شده که کشور از گزند و توطئه های دشمنان مصون باشد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.