به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به مردم و سران کشورهای اسلامی فرمودند که با اعتراض و فریاد زدن تنفر قلبی خود را از جنایت‌های فجیع علیه مسلمانان میانمار نشان داده و تحرک و غیرت بیشتری در این زمینه داشته باشند زیرا هیچ انتظاری از مجامع بین المللی نیست.
وی افزود: برگزاری همه پرسی خودمختاری اقلیم کردستان عراق از مشکلات جدید جهان اسلام است که باید با تدبیر رفع شود زیرا آثار و پیامدهای منفی متعددی به دنبال خواهد داشت.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به نزدیک بودن ریشه کنی گروهک تروریستی داعش در کشور اسلامی سوریه، بیان کرد: چنانچه حضور جوانانی همچون شهید محسن حججی در سوریه و عراق نبود جنایت‌های بیشتری توسط گروهک تروریستی داعش در این کشورها رخ می‌داد.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: گروهک تروریستی داعش به دنبال آن است که چهره‌ای خشن از دین مبین اسلام به مردم دنیا ارائه دهد و محسن حججی نیز به طرز فجیعانه ای توسط این گروهک به شهادت رسید.
وی ابراز داشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل ایران را به دخالت در امور کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه متهم کرد در حالی که ایران علاوه بر مسلمانان و شیعیان از حقوق انسان‌های مظلوم دنیا نیز حمایت می‌کند.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: آمریکا حامی اصلی گروهک‌های تروریستی از جمله داعش است و اقدام به تجهیز نظامی عربستان سعودی برای کشتار مسلمانان یمن می‌کند.
حجت الاسلام حسینی صدر با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد استفاده معنوی بیشتری از این 2 روز مهم کنند.
وی افزود: مداحان و ذاکران کهگیلویه و بویراحمد در عزاداری‌های این 2 روز از اشعاری که در خور شأن اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشد بهره گیرند.
حجت الاسلام حسینی صدر خواستار توجه بیشتر به مستمندان نقاط محروم و دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد در نذورات تاسوعا و عاشورای حسینی سال جاری شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.