سردار اسماعیل قاآنی، پنجشنبه شب در مراسم یادواره 175 شهید پایگاه مقاومت بسیج آیت الله دستغیب و شهدای مدافع حرم زنجان، آمریکا را از حامیان اصلی داعش خواند و با بیان اینکه آنها تکفیری ها را شکل داده و به جان مردم منطقه انداختند، افزود: بر اثر مستندات، هرجا فرماندهان داعش در منطقه ای تحت محاصره قرار می گرفتند آمریکایی ها آنها را فراری می دادند.
وی از داعش به عنوان جرثومه فساد و جنایت یاد کرد و با بیان اینکه این گروه تکفیری دین و عقل درستی ندارند اظهار کرد: این جرثومه ها آنقدر خبیث و بی رحم هستند که حتی اگر به مرزهای سعودی نیز می رسیدند به حتم به آنها نیز تعرض می کردند.
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: تکفیری های داعشی علیه مردم مظلوم و بی دفاع سوریه و عراق چه جنایت هایی که مرتکب نشدند و از صحنه سر بریده شدن سربازان و مردم بی دفاع فیلم تهیه کرده و به منظور رعب و وحشت، آنها را در جهان پخش کردند.
سردار قاآنی افزود: داعشی ها، موصل و تکریت را با جنگ نه بلکه با خباثت، رذالت و وحشت آفرینی گرفتند و این را آمریکایی ها، سعودی ها و اسرائیلی ها غاصب یاد داده بودند و در واقع جنگ سخت و وحشتناکی بود که اگر جمهوری اسلامی وارد نمی شد و عزتمندی شهدا به میدان نمی آمد و راه دفاع و مقابله را به این مردم مظلوم نمی آموختند به حتم این جنایتکاران به هدفشان دست می یافتند.
وی افزود: جمهوری اسلامی به برکت فرهنگ عزتمندانه شهدا پای به میدان گذاشت و به دیگران راه و رسم مبارزه و مقاومت در برابر دشمنان و جنایتکاران را آموخت تا بتوانند از مردم مظلوم و مرزهای خود دفاع کنند.
سردار قاآنی تصریح کرد: آمریکائیان قبل از انقلاب اسلامی ایران تمام جهان را زیر بار ذلت برده بودند و مشرف بر همه چیز مردم بودند و هر نفسی که برای مقاومت بلند می شد در گلو خفه می کردند اما به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی این فضا شکسته شد و انسان های آزاده و مبارز بسیاری به برکت شهدای عالی مقام در دنیا پرورش یافتند.
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: القاعده، طالبان و داعشی ها را آمریکایی ها شکل دادند و در واقع آنها با ساختن انواع سناریوهای ساختگی دنبال گول زدن مردم جهان به منظور برخورد با ایران بودند اما جمهوری اسلامی نقشه و ترفندهای شیطانی آنان را نقش برآب کرد.
سردار قاآنی با تاکید براینکه آمریکا با توسل به دروغ، کلک و نادرستی می خواهد جهان را اداره کند و همواره به دنبال سلطه جویی است افزود: آمریکا در افغانستان و عراق بطور مستقیم وارد جنگ شد و 6 هزار میلیارد دلار در این 2 جنگ هزینه کرد.
وی ادامه داد: همه اذعان دارند که آنها برای تشکیل حکومت شیعه به عراق نیامده بودند اما با این وجود خوار و ذلیل از عراق خارج شدند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.