عبدالعلی قاسم پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به استقبال پرشور شهروندان ابهری از کلاس های فرهنگسرای شهرداری ابهر، اظهار کرد: همزمان با آغاز فعالیت های فرهنگسراهای ناحیه های سه گانه در سراهای محله و با شروع تعطیلات تابستانی دانش آموزان، ثبت نام در کلاس های فنی و حرفه ای و آموزشی فرهنگسراهای شهرداری آغاز شده است.
وی افزود: در 3 فرهنگسرای 15 خرداد، حسین آباد و شناط، 6 رشته قرآن، خیاطی، خطاطی، کامپیوتر، روان شناسی و مشاوره و آشپزی به علاقه مندان آموزش داده می شود و افراد بسیاری برای دریافت مهارت به این سراهای محله مراجعه می کنند.
شهردار ابهر با اشاره به رایگان بودن آموزش ها در فرهنگسراهای شهرداری، ابراز امیدواری کرد، با افزایش سطح کیفی این کلاس ها بتوانیم به قسمتی از وظایف فرهنگی خود عمل کنیم.
وی تاکید کرد: کلاس ها برای سطح ها و رده های سنی مختلف دایر است و در پایان و طی دوره های مشخص و مدت زمان تعیین شده از سوی فنی حرفه ای برای شرکت کنندگان در کلاس های خیاطی با حضور در آزمون مدرک فنی و حرفه ای صادر می شود.
قاسم پور یادآور شد: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش مربیان مجربی برای تدریس در کلاس ها حضور می یابند.
وی پیرامون ضرورت تشکیل این فرهنگسراها، خاطرنشان کرد: در راستای غنی سازی بخشی از اوقات فراغت دانش آموزان و بانوان نیازمند آموزش های فنی و حرفه ای و انجام مصوبه فرهنگی شورای شهر ابهر و با هدف ارتقاء آموزش بین شهروندان و رفع نیازهای آموزشی آنها سراهای محله ایجاد شده و استقبال از کلاس های فرهنگسراهای شهرداری بیش از حد انتظار بود.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.