به گزارش ایرنا، علی شورزاده سه شنبه در نشست خبری پیشرفت فیزیکی اردوگاه دانش آموزی شیروان را 50 درصد و اردوگاه دانش آموزی اسفراین را 70 درصد اعلام کرد.
وی افزود: برای تکمیل اردوگاه دانش آموزی شهر شیروان 15 میلیارد ریال و اسفراین 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی همچنین گفت:شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی به تعهد خود در اجرای راه دسترسی به اردوگاه دانش آموزی شهید چمران در بجنورد عمل نکرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اردوگاه شهید چمران در حال آماده شدن برای بهره برداری است اما هنوز اقدامی برای اجرای راه دسترسی به آن انجام نشده است.
وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که با شرکت آب منطقه ای استان منعقد شد، این شرکت تعهد دارد تا با ساخت سد بش قارداش، راه دسترسی به این اردوگاه را اجرا کند.
وی با اشاره به اینکه راه دسترسی به اردوگاه دانش آموزی شهید چمران منطبق بر راه دسترسی سد بش قارداش است افزود: اکنون اجرای سد بش قارداش بیش از 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما اقدامی برای راه دسترسی انجام نشده است.
بر اساس این گزارش، اردوگاه دانش آموزی شهید چمران با ظرفیت 700 نفر در 48 هکتار اجرا می شود و این پروژه از سال 74 وارد مرحله عملیاتی شده است.
شورزاه در بخش دیگر سخنان خود به برنامه های آموزش و پرورش استان برای اوقات فراغت تابستان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان این استان در 100 رشته از برنامه های اوقات فراغت تابستان شرکت می کنند.
وی تصریح کرد: تابستان امسال 90 پایگاه اصلی و 125 پایگاه فرعی برای اجرای برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال دایر می شود.
وی گفت: علاوه بر برنامه های آموزش و پروش، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز برای آموزش مهارت در رشته های مختلف، برنامه هایی را تدارک دیده است که حضور دراین برنامه ها به صورت رایگان خواهد بود.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.