به گزارش ایرنا، عبدالرسول کازرونی روز چهارشنبه درنشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: این استاندارد سازی شده و دانش‌ آموزان شرکت کننده در آن زیرپوشش بیمه حوادث و تامین اجتماعی قرار می گیرند.
وی اظهار کرد: طرح مهارت‌افزایی و حرفه آموزی برای همه صنف ها و کسب های استان با هدف اشتغال زایی در مناطق مختلف روستایی و شهری تدوین شده است.
کازرونی بیان کرد: در این ارتباط کارگاه های فنی و حرفه ای استان بوشهر به تجهیزات پیشرفته و امکانات لازم و نوین مجهز شده اند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بیان کرد: مهارت افزایی تنها راه حل مشکل بیکاری در جامعه است در این ارتباط مهارت افزایی در همه رشته ها به صورت رایگان عرضه می شود.
وی با اشاره به اجرای طرح مهارت‌آموزی در محیط‌های واقعی کار بیان کرد: طرح مهارت‌افزایی و حرفه‌آموزی ویژه دانش‌آموزان استان بوشهر در محیط واقعی کار ارائه می‌ شود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح تقویت بنیه علمی از نیمه دوم تیرماه با حضور 2 هزار و 500 دانش‌آموزان کنکوری استان بوشهر اجرا می‌ شود.
حسین درتاج افزود: با اجرای طرح تقویت بنیه علمی پذیرش دانش‌ آموزان کنکوری استان در دانشگاه‌های دولتی و معتبر افزایش یافته است.
وی بیان کرد: در سال نخست اجرای این طرح یکهزار و 600 دانش آموزان سال چهارم متوسطه و در سال دوم نیز یکهزار و 800 دانش آموز در این طرح شرکت کردند که امسال نیز از نیمه دوم تیرماه با شرکت 2هزار و 500 دانش آموز کنکوری اجرا می شود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: اجرای طرح نخبه‌ پروری برای 700 دانش آموز با مشارکت منطقه ویژه پارس جنوبی از جمله دیگر طرحهای مهم اجرا شده در شهرستانهای جنوبی استان بوشهر است.
درتاج افزود: پارسال بیش از پنج میلیارد و 400 میلیون ریال برای اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان بوشهر هزینه شد.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: در انعقاد این تفاهم‌نامه برنامه تلویزیونی ستارگان امید اجرا می ‌شود که سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه اجرای این برنامه است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: برنامه های صدا و سیمای مرکز بوشهر همزمان با عید سعید فطر به صورت 24 ساعته پخش می شود.
سید حسین ناظر افزود: قبل از این شبکه استانی بوشهر 20 ساعت برنامه پخش می کرد که با برنامه ریزی لازم، اقدامات فنی و برنامه سازی این افزایش ساعت محقق شده است.
وی تصریح کرد: برنامه‌های این شبکه تولیدی، تامینی و خبری است که با بهره گیری از نیروهای توانمند تلاش می شود بهترین برنامه ها طراحی شود.
ناظر افزود: برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مرکز بوشهر با پوشش جمعیتی حدود 90 درصد از پنج ایستگاه پر قدرت رادیویی و تلویزیونی و 80 فرستنده کم قدرت دیگر که 35 درصد آنها دیجیتال است پخش می شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.