محمد شفیعی روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خوسف افزود: این تصمیم در جلسات کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان اتخاذ شد.
در این نشست آماری از تخصیص بودجه سال 95 نشد.
وی اضافه کرد: با پیگیری های استاندار خراسان جنوبی نسبت تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت کارها قرار دارد و نسبت به تکمیل بیمارستان ، سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و استخر سرپوشیده شهر خوسف خبرهای خوبی چند روز آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.
فرماندار خوسف با تسلیت ایام سوگواری امام علی (ع) همگان را به پیروی از این امام همام دعوت کرد و در ادامه از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خواست با درایت و آگاهی لازم برای اوقات فراغت جوانان خوسف برنامه ریزی کنند .
شفیعی با تاکید بر انسجام برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری از اعضای ستاد یاد شده خواست تا نسبت به ارایه برنامه های اوقات فراغت هماهنگی لازم داشته باشند.
این مسئول با تصریح در همکاری اعضای شوارهای اسلامی و دهیاران در برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی یادآور شد: با برگزاری کلاس های آموزشی شاهد ارتقای مهارت های آموزشی ، علمی ، فرهنگی ، فنی و تخصصی در بین جوانان روستایی باشیم.
وی ادامه داد که با افزایش مهارت خصوصا مهارت های فنی و حرفه ای، اشتغال جوانان باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
خوسف مرکز این شهرستان در 36کیلومتری جنوب غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد. جمعیت این شهرستان حدود 30هزار نفر است.
س.ا.م .تنظیم و انتشار* عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.