سیدعلی شفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج نام اول منتخب نوزادان این استان طی 2 ماهه امسال در بین دختران به ترتیب فاطمه، زهرا، بهار، نازنین زهرا، ریحانه و در پسران نیز ابوالفضل، امیرعباس، امیرعلی، محمد مهدی و حسین بوده است.
وی یادآوری کرد: تعداد کل واقعه ولادت ثبت شده در 2 ماهه امسال برابر با سه هزار و 394 واقعه بوده است که در مدت مشابه سال قبل برابر با سه هزار و 379 واقعه بود.
شفیعی افزود: زهرا با 85 مورد، بهار با 55 مورد، نازنین زهرا با 53 مورد و ریحانه با 40 مورد به ترتیب بیشترین نام گذاری نوزادان دختر متولد شده طی 2 ماهه امسال این استان را تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: اسامی امیرعباس با 67 مورد، امیرعلی با 63 مورد و محمد مهدی و حسین به طور مشترک با 49 مورد در صدر نام گذاری های بعدی نوزادان پسر متولد شده این استان طی مدت یاد شده بوده است.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: با توجه به فراوانی نام های ذکر شده، نام های مذهبی در میان خانواده های زنجانی طرفداران زیادی دارد.
وی خاطرنشان کرد: تعداد کل واقعه ولادت ثبت شده در سال 1395 برابر با 20 هزار و 534 واقعه می باشد که مدت مشابه سال قبل برابر با 21 هزار و 367 واقعه بود.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.