به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراهای اسلامی در سه شهر زنجان، ابهر و خرمدره اشاره کرد و افزود: در مجموع 259 شعبه اخذ رأی در این شهرها، به صندوق های الکترونیکی اخذ آرا تجهیز شده اند.
وی به ضرورت همراه داشتن شناسنامه و ارائه کد ملی از سوی شهروندان برای رأی دادن اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش اداره کل ثبت احوال استان، تعداد رأی اولی های استان در انتخابات پیش رو، 17 هزار و 850 نفر است.
موسوی با بیان اینکه فضای استان در آستانه انتخابات، فضایی با نشاط، شاد و متنوع است و تضارب افکار و اندیشه ها نیز به نحو مطلوب در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد شرایط به گونه ای پیش رود تا شاهد انتخاباتی آرام و با شکوه در روز جمعه باشیم.
وی به بروز برخی تخلفات انتخاباتی به ویژه در انتخابات شوراها و نظارت و برخورد مستمر فرمانداری ها با این تخلفات اشاره کرد و گفت: شرایط به گونه ای است که گویا برخی نامزدها، رقابتی برای تخلف دارند تا در این زمینه از رقبای خود عقب نمانند.
موسوی به برگزاری بدون تنش و بی حاشیه برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جهموری در استان اشاره کرد و افزود: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، خود ستادهای نامزدها رعایت اصول را کردند و هر از چندی از جانب طرفداران مواردی مشاهده شد که بسیار محدود بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به ضرورت پرهیز از سیاه نمایی تاکید کرد و گفت: متاسفانه عده ای چند ماه است که دولت را بی رحمانه می کوبند در حالی که با این کار مجموعه نظام را زیر سئوال می برند.
وی تصریح کرد: سیاه نمایی عملکرد نظام منجر به مشارکت حداکثری نمی شود و آنان که سیاه نمایی می کنند نگران مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیستند.
بهروز مهدوی، دبیر ستاد انتخابات استان زنجان نیز در این نشست از تهیه همه امکانات و ملزومات برگزاری انتخابات در استان اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیون تعرفه، هم برای انتخابات ریاست جمهوری و هم برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهیه شده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.