به گزارش ایرنا ، با آغاز تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها، با وجود آنکه دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از دو هفته قبل آغاز شده بود ، شور و نشاط خاصی در سطح شهر زنجان راه انداخت بگونه ای که بیشتر خیابان های اصلی و مرکزی شهر درگیر ازدحام جمعیت و مبلغان نامزدها می شود.
راه اندازی ستادهای انتخاباتی 247 نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر، شور و شوق خاصی در زنجان به راه انداخته است، به گونه ای که خیابان های اصلی و مرکزی زنجان سرشار از صداها و هیاهوی آنها شده است و می تواند ترانه های حماسی را در هر خیابانی شنید.
این فعالیت و تبلیغات ها از عصر با تجمع مقابل ستادها شروع می شود و تا پاسی از شب با بوق زدن ماشین و سردادن شعار برای نامزدان مورد حمایت ادامه دارد.
شور و نشاط انتخابات مسری بود و به ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم سرایت کرده است تا جایی که طرفداران آنان هم وارد خیابان شده اند و هر روز به بهانه ای نامزد مورد نظر خود را تبلیغ می کنند.
این روزها در خیابان اصلی شهر در کنار فعالیت ستادهای نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان، می توان شاهد برگزاری برنامه ها و حرکت های تبلیغاتی گوناگونی از سوی طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری بود.
در این میان صدای فعالیت ستادهای سه نامزد ریاست جمهوری روحانی، رئیسی و قالیباف بلندتر و پررنگ تر از سایر نامزدهاست و در میان این سه هم می توان برنامه های مستمر در ستادهای گوناگون روحانی را شاهد بود.
از سوی دیگر با آغاز فعالیت انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر زنجان، موج عظیمی از اقلام تبلیغاتی مانند برشور ، تراکت و پوستر ها که با درج شعارهای انتخاباتی گوناگون سراسر شهر را فرا گرفته است و پای این تصاویر تبلیغاتی حتی فراتر از محدوده های تعیین شده از سوی شهرداری رفته و سنگ فرش خیابان ها، دیوارها و تیرهای چراغ برق را هم مزین کرده است.
نیروی انتظامی بازدید و حضور خود را در سطح شهر افزایش داده و با مشاهده مسدود شدن خیابانی از سوی یکی از ستادها به سرعت برای مدیریت منطقه وارد عمل می شود.
برگزاری سخنرانی ها، پرسش و پاسخ ها و جشن های مناسبتی و نشست ها در ستاد روحانی پررنگ تر از سایر نامزدها دیده می شود و در مقام دوم این نوع فعالیت ها ستاد رییسی قرار دارد اما با وجود برپایی ستاد در نقاط مختلف شهر، تعداد مراسم های سخنرانی، پرسش و پاسخ و مناظرات آنها، محدود به روزها و حضور مسئولان خاص می شود.
در این میان مردم به غیر از تعداد قابل توجهی از جوانان، کمتر به فعالیت های تبلیغاتی توجه می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.