به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی، در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور استاندار زنجان، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان، روسای هیأت های نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها، فرمانداران و بخشداران برگزار شد، بر ضرورت پیگیری و اجرای وظایف و ماموریت ها توسط دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان تاکید و ابراز امیدواری کرد: خروجی این تلاش ها تحقق یک انتخابات کم عیب و نقص باشد که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.
وی به ضرورت ارتباط و نزدیکی بیش از پیش مسئولان به مردم اشاره کرد و افزود: اگر این ارتباط بین مسئولان و مردم برقرار نباشد، مدیریت معنا و مفهومی نخواهد داشت.
معاون استاندار زنجان با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام برای مردم، جزو سلوک و شاخصه های رفتاری دولت مردان و مدیران در استان است و ارتباطی با امر انتخابات ندارد، خاطرنشان کرد: این ارتباط مستمر با مردم قبل از انتخابات نیز بوده و پس از آن نیز ادامه خواهد داشت.
وی بر لزوم رعایت اصل بی طرفی در انتخابات تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان باید با دقت و بدون ایجاد شائبه، به امر خدمت رسانی به مردم بپردازند و نباید از امیدوار کردن مردم غفلت نمایند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه ما حق نداریم از امکانات دولتی، حاکمیتی و عمومی برای تبلیغ فردی در انتخابات استفاده کنیم، گفت: متاسفانه عده ای علاوه بر بهره گیری از چنین امکاناتی برای تبلیغ، دست به تخریب رقیب نیز می زنند و سعی دارند تا دولت را نارکارآمد معرفی کنند.
موسوی به ضرورت همراهی و همدلی همه دست اندکاران امر انتخابات تاکید کرد و افزود: مهم این است که امور را به نوعی مدیریت کنیم تا انتخاباتی پرشور، با صحت و سلامت کامل برگزار شود.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 645777
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.