محمد حسینی بعد از ظهر سه شنبه در دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، شرایط کشور در عرصه داخلی ، منطقه ای و بین المللی ، نباید از پروسه مشارکت غفلت کرد.
وی برگزاری دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را کاری سنگین عنوان کرد و خواهان بسیج و همکاری امکانات تمام سازمان ها و نهادها در برگزاری انتخابات شد.
وی لزوم استفاده از ظرفیت اعضای شعبه های اخذ رای را یادآور شد و گفت: روند برگزاری این آزمون ملی در خراسان جنوبی طبق تقویم تعریف شده انتخابات به خوبی پیش می رود، هدف مسئولان و خدمتگزاران نظام، فراهم کردن فضای پر نشاط برای مشارکت حداکثری مردم است.
وی یادآور شد: در حال حاضر هماهنگی بسیار خوبی برای برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در 11شهرستان تابعه خراسان جنوبی وجود دارد .
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در بیرجند، اظهار کرد: این پروسه نیاز به آموزش دارد ، ضریب آن بالاست.
به گفته حسینی ، در نظام جمهوری اسلامی ایران به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شد، که نشانه وجود نظام مردم سالاری دینی است،
2047* خبرنگار و انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.