ایرج دست نشان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تسلیت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران افزود: همه ناوگان حمل و نقل جاده ای در شهرستان های استان زنجان از امروز و فردا/ سه شنبه/ آماده جابجایی مردم برای حضور در مراسم تشییع این عالم فقید است.
به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت.
وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی به لحاظ تعداد اتوبوس و سواری بین شهری در این استان وجود ندارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون این استان 182 دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری دارد که از این تعداد 78 دستگاه وی آی پی است.
دست نشان خاطرنشان کرد: استان زنجان دارای 182 دستگاه سواری بین شهری است.
وی تاکید کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 جهت بررسی اطلاع دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: علاوه بر این سامانه ها مسافران می توانند نظارت و موارد تخلف مشاهده شده خود را از طریق صندوق های نظر سنجی مستقر در پایانه های مسافربری اعلام و یا برای مکاتبه حضوری به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان مراجعه کنند.
37 دستگاه نظارت تصویری و 54 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
20 دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین نصب شده و تخلف های رانندگان با این دستگاه ها ثبت می شود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان زنجان به کانال http://www.telegram.me/irnazanjaan بپیوندید.

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.