به گزارش
روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان حمید رضا پروشی خرم افزود: برای کاهش حوادث جاده ای در 9 ماهه سال جاری 33 نقطه پر حادثه در محورهای استان همدان ساماندهی و اصلاح شد.
وی اظهار کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون 53 مورد دور برگردان و پارکینگ نیز در جاده های استان احداث و 33 کیلومتر از راه های استان همدان آسفالت رگلاژی شدند.
پرورشی خرم خاطرنشان کرد: در سطح جاده های استان اقدام های بسیار موثری در رابطه با ایمن‌سازی راه‌ها به منظور ایجاد بستر مناسب، تردد و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ ای صورت گرفته است.
سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: اصلاح 33 تقاطع، 73 پیچ خطرناک، 370 فقره زهکشی پل ها از دیگر اقدام های ایمن سازی جاده های این استان در 9 ماه امسال بوده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عملکرد حوزه راهداری از حساسیت بالایی برخوردار است، تجهیزات و ماشین‌آلات آن هم باید از سلامت فنی کافی برخوردار باشند تا بتوانند در مواقع بحران به درستی عمل کرده و کار آنها با اختلال مواجه نشود.
همدان دارای پنج هزار کیلومتر راه است که 85 کیلومتر از این میزان آزادراه بوده و این وضعیت نشاندهنده اهمیت و جایگاه محورهای استان همدان است.
7523/6993**تنظیم کننده : مرضیه بختیاری**انتشار: اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.