به گزارش خبرنگار ایرنا، داود کشاورزیان روز شنبه در اولین نشست با کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان اظهار داشت: اگر قصوری در مقوله ایمنی راهها صورت گیرد مسئولیت کیفری متوجه روسای ادارات و مدیران خواهد شد.
وی ادامه داد: راه ها سرمایه های ملی هستند که باید تمام تلاش خود را به منظور ایمنی و بهبود وضعیت آن انجام دهیم.
کشاورزیان افزود: در بخش نگهداری راه ها کارهایی مانند خط کشی حریم جاده ها، آسان سازی تردد خودرویی، نصب به موقع تابلو، اصلاح دور برگردان ها و ساخت تقاطع های غیر هم سطح در اولویت قرار دارد.
این مقام مسئول تاکید کرد: نبود اعتبار نباید بهانه ای برای انجام ندادن این فعالیت ها باشد و مدیران باید با حضور میدانی در جاده ها، از نزدیک وضعیت ایمنی محورهای مواصلاتی را رصد کنند.
کشاورزیان با اشاره به آغاز اجرای آیین نامه جدید شرکت های مسافربری در آینده ای نزدیک،گفت: بر این اساس همکاری اتوبوس ها با شرکت ها و شعبه های همنام در سراسر کشور الزامی شده و با ایجاد برندسازی، بر کیفیت خدمات افزوده می شود.
معاون وزیر راه وشهر سازی خاطرنشان کرد: از جمله دیگر اولویت های مهم این سازمان فعالیت های حفاظتی جاده ای است که با توجه به محدودیت های اعتباری ملی باید به خوبی از سطح راه های کشور حفاظت شود.
وی در ادامه صحبتهای خود با اشاره به جایگاه و موقعیت استراتژیکی وحمل ونقلی استان هرمزگان گفت: یکی از استان هایی که بیشترین سهم درجابجایی کالا دارد استان هرمزگان است و از همین رو مقوله راهداری و حمل و نقل جاده ای در این استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در جریان سفر به هرمزگان ازمحورهای مواصلاتی غرب استان بازدید و از نزدیک با مشکلات و موانع آشنا و دستورات لازم جهت برطرف شدن مشکلات صادر کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.