ولی الله فرج اللهی روز شنبه در جلسه شورای اداری بناب با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور طی چند ماه آینده، اظهار کرد: آنچه در شرایط کنونی باید مدنظر قرار گیرد، ضرورت حفظ وحدت، همدلی و آرامش در جامعه است و نباید فضای تخریب جای نقد و انتقاد منصفانه را بگیرد.
وی تأکید کرد: البته این بحث در برش شهرستانی کمرنگ است و امیدواریم با ایجاد فضایی آرام و پرنشاط زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را فراهم کنیم.
فرج اللهی خاطر نشان کرد: در این شرایط وظیفه سنگینی متوجه مسئولان است و باید تمام روزنه های ایجاد نارضایتی در مردم را شناسایی و در جهت کاهش آن قدم برداریم و تا می توانیم مردم را به نظام امیدوار کنیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که عملکرد نظام بصورت مقایسه ای در بخش های مختلف برای مردم تبیین شود و افرادی که قبل از انقلاب را ندیده اند عملکرد نظام جمهوری اسلامی بصورت مقایسه ای برای آن ها بیان شود.
فرماندار بناب با اشاره به تلاش دولت برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، خاطر نشان کرد: دولت در تلاش است تا صد درصد خواسته معظم له تحقق یابد.
وی ادامه داد: اواخر بهمن ماه با ارائه گزارش نهایی شهرستان و استان در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی، کاهش بیکاری و میزان رشد اقتصادی به وضوح نشان داده می شود.
فرج اللهی از ثبت یک هزار و 887 شغل جدید در سامانه رصد شهرستان بناب طی 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: در 9 ماهه امسال در بحث ایجاد اشتغال، شهرستان بناب رتبه اول استان را به خود اختصاص داده و روند ایجاد شغل در سال جاری نسبت به سال های 93 و 94 بهبود یافته است.
فرماندار بناب افزود: در 9 ماهه سال جاری 29 هزار و 43 تن انواع محصولات از این شهرستان به خارج از کشور صادر شد که پیش بینی می شود تا پایان سال میزان 45 هزار تن صادرات از این شهرستان تحقق یابد.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب نیز در این جلسه از آماده باش کامل در فصل زمستان خبر داد و گفت:4 گروه متشکل از 14 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 24 نفر برای عملیات زمستانی صددر صد آماده هستند.
علیرضا سلیمانی فر افزود: در بارندگی های اخیر مشخص شد که از لحاظ ظرفیت ماشین آلات مشکل خاصی نداریم و می توانیم به موقع پاسخگوی نیازهای منطقه باشیم.
وی مسافت کل راه های شهرستان بناب را 550 کیلومتر اعلام کرد و گفت: 90 کیلومتر آن مربوط به راه های اصلی است.
سلیمانی فر خاطر نشان کرد: در بارندگی های اخیر در سطح شهرستان 500 تن نمک غیرخوراکی استفاده شد که این مقدار نمک مصرفی برای جاده های بناب زیاد بوده و قابل قبول نیست.
وی با هشدار نسبت به استفاده بی رویه از نمک در زمان بارش برف، آن را موجب تخریب سازه ها و وارد شدن خسارت به زیرساخت ها دانست و گفت: امسال بالغ بر 140 میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت راه های منتهی به شهرستان بناب هزینه شده است که در صورت ادامه نمک پاشی به همین روند، به سازه ها و ابنیه ها نیز خساراتی وارد خواهد آمد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از نصب دوربین های کنترل در ورودی های شهر خبر داد و افزود: با اجرای این طرح شاهد حل مشکلات زیادی خواهیم بود.
شهرستان بناب با 126 هزار نفر جمعیت، با یک بخش، یک شهر، سه دهستان و 30 روستا در 123 کیلومتری جنوب مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
تنظیم کننده: نعمت مرادپور** انتشاردهنده:محمد رستگار
6132/6183

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.