رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: از آغاز سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه ۱۷ نفر در جاده‌های استان زنجان بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به فوت 17 نفر در سال جاری بر اثر  تصادف در جاده های این استان، گفت: واژگونی وسیله نقلیه طی سال جاری با 13 درصد رتبه اول در زمینه علت وقوع تصادف‌های جاده‌ای برون‌شهری منجر به فوت در استان زنجان بوده است.

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به آمار تصادفات در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد: از آغاز سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه ۱۷ نفر در جاده‌های استان زنجان بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.

وی اظهار کرد: آ زاد راه زنجان به قزوین و زنجان به تبریز بیشترین تصادفات در جاده‌های استان طی این بازه زمانی را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان، از کاهش وقوع تصادفات فوتی در جاده‌های استان زنجان طی دو ماهه سال جاری خبر داد و گفت: واژگونی وسیله نقلیه اصلی‌تر ین عامل فوت در سوانح جاده‌ای استان زنجان است.

مظفری تاکید کرد: واژگونی وسیله نقلیه طی سال جاری با ۱۳ درصد رتبه اول در زمینه علت وقوع تصادف‌های جاده‌ای برون‌شهری منجر به فوت در استان زنجان بوده است.

وی گفت: رانندگان به علت نبستن کمربند ایمنی و توانایی نداشتن کنترل وسیله باعث واژگونی خودرو می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان زنجان، ابراز کرد: طی دو ماهه سال جاری توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی و انحراف به چپ به ترتیب علت وقوع تصادفات در جاده‌های استان را به خود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.