سرگرد محمدعلی عظیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست مربوط به واژگونی یک دستگاه کامیون حامل خرده بار بود که این اتفاق در کیلومتر پنج این مسیر ارتباطی و حوالی ساعت پنج بامداد امروز و بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده، روی داد.
وی با بیان اینکه راننده کامیون که از نواحی مختلف بدن دچار صدمه و جراحت شده بود به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافت اظهار کرد: واژگونی بار نیز موجب انسداد مقطعی اتوبان شد که با تلاش بی وقفه عوامل راهداری و ارگان های امدادی جاده پاکسازی شد.
عظیمی افزود: حادثه دوم نیز حوالی ساعت 6 صبح امروز در کیلومتر 77 خط جنوبی اتوبان زنجان - قزوین رخ داد و باعث شد تا باند 2 و 3 مسیر یاد شده به مدت 1/5 ساعت بسته شود.
وی با بیان اینکه راننده کامیون حامل بار سنگ معدن نیز که به دلیل نبستن کمربند ایمنی از نواخی سر و صورت دچار جراحت شده بود به منظور درمان به بیمارستان امداد ابهر منتقل شد اظهار کرد: این حادثه نیز بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده اتفاق افتاد و به کامیون نیز خسارت وارد شد.
جانشین فرماندهی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان به رانندگان توصیه کرد قبل از تردد در جاده ها، استراحت کافی داشته باشند و جان خود و دیگران را با خستگی و خواب آلودگی خود به خطر نیندازند.
عظیمی افزود: اغلب تصادف ها و واژگونی خودروها نزدیک شهرها رخ می دهد و لازم است رانندگان از 30 تا 20 کیلومتر مانده به شهرها با احتیاط و دقت بیشتری رانندگی کنند.
به گزارش ایرنا، برابر آمار پزشکی قانونی استان زنجان پارسال 287 نفر بر اثر تصادف با وسایط نقلیه در استان فوت کرده اند، که این میزان در هفت ماهه امسال 136 نفر بوده است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.