مهرداد ستاره روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار، تعداد 12 نفر طی این مدت و 6 نفر در مدت مشابه سال گذشته بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده اند.
وی اظهار کرد: بیش از 262 نفر مصدوم ناشی از سانحه حین کار، 6 هزار و 861 نفر مصدوم در نزاع و بیش از 4 هزار و 220نفر مصدوم تصادفی، در پزشکی قانونی استان زنجان در این مدت معاینه شدند.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان خاطرنشان کرد: تعداد فوتی های ناشی از سوختگی در این استان در این مدت 9 نفر بوده و نسبت به مدت مشابه سال 95نزدیک به 25 درصد کاهش داشته است.
وی مجموع افراد معاینه شده در سال جاری که موفق به دریافت جوابیه معاینه ها شده اند، را بیش از 23 هزار مورد و آمار مدت مشابه در سال 95را بیش از 20 هزار مورد اعلام کرد.
ستاره تصریح کرد: تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتگی در زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن کاهش 66 درصدی داشته و چهار نفر در این مدت جان خود را از دست داده اند.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان تاکید کرد: همچنین طی این مدت تعداد افرادی که بر اثر مصرف مواد مخدر و روانگردان ها فوت کرده اند به 22 نفر رسیده است.
وی تعداد فوتی های ناشی از مصرف موادمخدر و روانگردان ها طی مدت مشابه سال 95 را 29 نفر عنوان کرد و افزود: آمارها کاهش قریب 24 درصدی در این بخش را نشان می دهد.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان اظهار کرد: طی سال گذشته 287 نفر بر اثر تصادف با وسائط نقلیه در استان فوت کرده اند، که این میزان در هفت ماهه امسال 136 نفر بوده است.
8068/3216
خبرنگار: سجاد کریمی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.