مهرداد ستاره روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آخرین آمار موجود، تعداد هفت نفر طی این مدت و 11 نفر در مدت مشابه سال گذشته بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند.
ستاره تاکید کرد: امسال تعداد فوتی های ناشی از حوادث کار در زنجان، نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 برابر شده است.
بر اساس آمار اعلامی، هشت نفر در سالجاری و چهار نفر در سال 95 به علت حادثه حین کار جان خود را از دست داده اند.
همچنین امسال بیش از 187نفر مصدوم ناشی از سانحه حین کار، پنج هزار نفر مصدوم در نزاع و بیش از 2 هزار و 850نفر مصدوم تصادفی، در پزشکی قانونی استان زنجان معاینه شده اند.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان خاطرنشان کرد: تعداد فوتی های ناشی از سوختگی در این استان طی این مدت هفت نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال 95نزدیک به 37 درصد کاهش یافته است.
امسال فقط چهار درصد فوتی های ناشی از تصادفات در زنجان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
در سالجاری، امسال 95 نفر بر اثر تصادفات جاده ای جان خود را از داده اند و سال قبل 99 نفر به همین علت فوت شده اند.
ستاره مجموع افراد معاینه شده در سال جاری که موفق به دریافت جوابیه معاینه ها شده اند، را بیش از 16 هزار مورد و آمار مدت مشابه در سال 95 را بیش از 14 هزار مورد اعلام کرد.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان اظهار کرد: تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتگی در زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن کاهش 70 درصدی داشته و 3 نفر در این مدت جان خود را از دست داده اند.
تعداد مرگ های ناشی از مصرف مواد مخدر و روان گردان ها در زنجان طی امسال ( تا ابتدای شهریور جاری)، نسبت به مدت مشابه پارسال قریب 26 درصد کاهش یافته است.
بر اساس آمار موجود 17 نفر تا ابتدای شهریور 96 و در مدت مشابه سال گذشته 23 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر و روان گردان فوت کرده اند.
6085/3216
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.