سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از روز جمعه تاکنون ترافیک بر مسیرهای ارتباطی همدان - خدابنده - بیجار - زنجان، خرمدره - زنجان و اتوبان زنجان - قزوین و زنجان تبریز، به دلیل بازگشت زائرین، حاکم است و از رانندگان انتظار می رود از هرگونه عجله و شتاب به جد خودداری کنند.
وی با تاکید براینکه رانندگان حین خستگی و خواب آلودگی از ادامه مسیر اجتناب کنند، اظهار کرد: رانندگان اتوبوس های شهری که مسافران اربعین را انتقال داده اند هنگام برگشت به هیچ وجه حق جابجایی مسافر را ندارند.
شیرمحمدی ادامه داد: رانندگان اتوبوس های مسافربری نیز حق سوار کردن مسافر اضافی را نداشته و باید بر اساس قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رفتار کنند که در غیر این صورت با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.
وی تصریح کرد: برخی رانندگان نیز مسافران را در جعبه اتوبوس ها جای می دهند که این نیز خلاف قوانین و مقررات رانندگی است که پلیس در صورت مشاهده با این رانندگان بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی کرده و دفترچه و دیگر مدارک آنان را ضبط خواهد کرد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس راه زنجان در حال آماده باش کامل هستند و به علت برگشت زائران و پرتردد بودن مسیرهای ارتباطی، 65 واحد گشتی این نیرو کلیه مسیرها را مورد پایش قرار می دهند تا زائران و دیگر مسافران سفر خوش و بدون حادثه ای داشته باشند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.